Podeli i odštampaj

color #000000
color #000000

Deca sunca


 

Cilj kampanje je bio podizanje svesti o štetnom uticaju sunca i adekvatnoj zaštiti kože odraslih i dece u letnjem periodu. Posetioci su imali prilike da testiraju SUNDANCE proizvode prema svom tipu kože, a svi zainteresovani su mogli besplatno da pregledaju mladeže kod dermatologa.
 

 


 

Veoma je važno da podelimo informaciju da je 5% od ukupnog broja pregledanih posetilaca upućeno na dalje analize, pa se nadamo da će ovi preventivni pregledi pomoći u ranom otkrivanju bolesti i uspešnom lečenju istih. Verujemo da će ovakve inicijative doprineti povećanju svesti o potrebi za redovnim obavljanjem dermatoloških pregleda. 

Druženje u oba grada krasila je sjajna atmosfera i pozitivna energija prisutnih, koji su uživali u dobroj muzici, zabavi i poklonima koje je pripremio dm. Najmlađi posetioci Štranda uživali su u pozorišnoj predstavi, dok su mališani iz Beograda svima pružili mnogo razloga za osmehe učešćem u Igrama bez granica. Na Adi su nam se pridružili i Dr Nada Macura, koja je podržala našu kampanju i delila korisne savete posetiocima, kao i kajakaši koji su se potrudili da celokupno dešavanje bude još atraktivnije.
 

Kampanju je pratila i humanitarna aktivnost u periodu od 06.07. do 19.07.2015. u sklopu koje je kompanija dm, u saradnji sa partnerima, donirala 10 dinara od prodaje svakog proizvoda sunčane kozmetike dečjem odeljenju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije u Beogradu i Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu.

 

Budite nam bezbedni na suncu!