Podeli i odštampaj

color #000000
color #000000

Internacionalni uspeh


dm drogerie markt je vodeći drogerijski lanac na evropskom tržištu. Prva prodavnica u Austriji otvorena je 1976. godine u Linzu. dm se razvijao i osvajao austrijsko tržište, da bi se od 1992. godine, pa sve do danas proširio i na tržišta Mađarske, Češke, Slovenije, Slovačke, Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Rumunije, Bugarske i Makedonije. 

Prva dm drogerija u Srbiji otvorena je 29.01.2004. godine, a do sada imamo 95 prodajnih objekata u 26 gradova širom Srbije.


Ekonomski uspeh 
 

Sa rekordnim prometom od 10,9 milijardi RSD i rastom od 29,3 odsto kompanija dm drogerie markt je zaključila poslovnu 2017/18 godinu u Srbiji. 

 
Poželjan poslodavac 

dm drogerie markt se pokazao kao vrlo poželjan poslodavac koji svojim zaposlenima obezbeđuje snažnu podršku, tržišno atraktivne zarade i mnoštvo dodatnih benefita - dve dodatne zarade u toku godine, besplatne zdravstvene preglede, kao i besplatne kurseve nemačkog jezika. Briga o ljudima, njihovom individualnom i profesionalnom razvoju jedan je od primarnih ciljeva kompanije, te je toku 2017/18. poslovne godine, preko 60 % zaposlenih pohađalo preko 40 različitih seminara i obuka. U ovoj PG prvi put sproveden je projekat Ambasadori zdravlja za zaposlene u filijalama i Distributivnom centru, sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, podrške i savetovanja  zaposlenih o vođenju zdravog života.

 

Broj 1 za kupca 

Sa asortimanom od oko 14.000 proizvoda, od čega je preko 1000 proizvedeno u Srbiji, dm drogerie markt važi kao mesto kupovine svega na jednom mestu, iz segmenta lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, kao i lične higijene, proizvoda za domaćinstvo i negu beba po povoljnim cenama. Pored toga, dm nudi najveći izbor privatnih robnih marki na tržištu Srbije, sa oko 4000 proizvoda. Dobro poznati dm brendovi, Balea, alverde, dmBio, babylove ili Sundance, imaju indentičan kvalitet u svih 13 zemalja u kojima kompanija posluje. dmBio je brend sa najširim asortimanom organske hrane u Srbiji sa preko 400 proizvoda. Pored daljeg razvoja asortimana privatne robne marke dodatni fokus predstavljaju proizvodi nastali u saradnji sa blogerima i influenserima, kao i brendovi dostupni ekskluzivno u dm drogerijama.