Mi! Smo dm

Tu sam čovek…Tu kupujem

…i tako već 40 godina!

 


 

U drugim kompanijama možda važi pravilo da je potrošač kralj ili car. Ipak, to su samo prazne reči, ili ste možda sreli nekog kralja dok kupujete? Mi u dm-u se ne bavimo titulama. U dm-u je potrošač, pre svega, čovek. Taj čovek, bez razlike da li je potrošač, zaposlen ili saradnik, se nalazi u centru svih naših aktivnosti. Kako sada, tako i u budućnosti!

U slučaju da neko još uvek ne zna, evo kako su nekada izgledale drogerije, a kako sada.


 


 


 

Naravno, dok se nije pojavio dm. dm je osnovao Gec Verner u Nemačkoj, a ubrzo zatim angažovao i svog prijatelja sa veslanja Gintera Bauera u upravljački menadžment. Gospodin Bauer je posle nekog vremena, pogođen nostalgijom, odveslao niz Dunav nazad u Austriju gde je 1976. godine otvorio prvu dm filijalu, gest kojim je ostao veran svom prijatelju i partneru. Nakon završetka Hladnog rata i otvaranja zemalja Istočnog bloka,  Ginter Bauer je nastavio ekspanziju i u ostale evropske zemlje, i to u Češkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Slovačkoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Rumuniji, Bugarskoj i Makedoniji.

dm je privredna zajednica koja se konstantno suočava sa izazovima da oplemenjuje potrebe kupaca, da svojim zaposlenima nudi mogućnosti razvoja i da kao zajednica uzorno deluje u svojoj okolini.

U dm-u ćete naći sve, od šminke i prirodne kozmetike, proizvoda za negu,  preko  dodataka za ishranu i organskih proizvoda, do proizvoda za bebe i sredstava za pranje veša. Jednom rečju, međusobna interakcija oba težišta: lepote i zdravlja.

Važno je istaći da u okviru dm-a možete pronaći preko 3000 proizvoda privatne dm robne marke različitog profila i namene.

Ponuda svake drogerije utvrđuje se pojedinačno, zavisno od potreba kupaca u određenom mestu. U nekim zemljama je dostupna i dm onlajn kupovina čime je kupcima neograničeno dostupan dm asortiman.

Slavimo naš jubilej zajedno sa vama, jer sve smo to Mi!


 

-