15 godina zajedno

dm drogerie markt se na srpskom tržištu prvi put pojavio 2004. godina sa ciljem da oplemenjuje potrebe kupaca kroz bogati asortiman i prijatnu atmosferu u svojim drogerijama. 15 godina kasnije dm pokazuje da je uspeo u svojoj misiji: asortiman od oko 14.000 proizvoda, 26 robnih marki, preko 350 proizvoda dostupnih ekskluzivno u dm-u i više od 400 dmBio proizvoda, što ga čini brendom sa najvećim asortimanom organske hrane u Srbiji.


Kao deo najvećeg evropskog lanca drogerija, dm se na domaćem tržištu čini drugačijim upravo zbog izvanrednog balansa proizvoda poznatih brendova i bogatog izbora visokokvalitetnih proizvoda privatnih robnih marki, čiji je kvalitet identičan na svih 13 tržišta u kojima dm posluje. dm se zbog toga profilisao kao mesto kupovine svega na jednom mestu. Veliki asortimanski izbor dopunjuje i činjenica da svi prodajni objekti dm-a važe za mesta sa prijatnom atmosferom. Na taj način dm je svojim kupcima ponudio celokupan doživljaj kupovine.  

Razvijanjem vizionarskog projekta dm Inkubator, dm je pokazao da je odgovorna kompanija posvećena ulaganju u razvoj domaće privrede i da je pouzdan partner srpskom društvu. Pružanjem podrške projektu Čepom do osmeha dm je nastavio da radi ono po čemu je prepoznatljiv – podsticanju ekološke svesti. U tom kontekstu treba napomenuti da je dm među prvim kompanijama u Srbiji uvela naplatu malih kesa, kao i prvu trajnu torbu na koju daje doživotnu garanciju i da inicijativa Oplemeni život, u okviru koje dm zaposlenima poklanja jedan slobodan dan za dobrovoljno angažovanje u društveno odgovornim i ekološkim projektima, traje već devet godina.

Da su sva postignuća dm-a ostala primećana, svedoči i nagrada „Beogradski Pobednik“, koju je dm dobio od Skupštine grada za rezultate ostvarene u 2017. godini. Nagrada se uručuje kompanijama i pojedincima za ostvarene rezultate u privređivanju, razvoju i doprinosu u prethodnoj godini.

dm je prepoznat kao poželjan poslodavac koji svojim zaposlenima obezbeđuje snažnu podršku, tržišno atraktivne zarade i mnoštvo dodatnih benefita, kao što su dve dodatne zarade tokom godine, besplatni zdravstveni pregledi i besplatni kursevi nemačkog jezik. Posebno su ponosni na projekat Ambasadori zdravlja, čiji je cilj podrška i savetovanje zaposlenih o vođenju zdravog života, kao i podizanje svesnosti kod svojih zaposlenih u filijalama i Distributivnom centru o bitnosti očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla.

dm godinu jubileja vidi kao savršenu priliku se još jače fokusira na ono što ga je prethodnih godina odvajalo od drugih. Tako će 28.01.2019. krenuti sa kampanjom 99 proizvoda dm marke po 99 RSD, dok se početkom februara očekuje završetak snimanja korporativng filma, u kojem će na vizualno zanimljiv način biti predstavljene vrednosti dm-a.