Izađi iz zone konfora i započni novi život!

 

Nova dm reklamna kampanja motiviše na promene. Sve naše mogućnosti leže u promenama.

 

Kakvu ulogu imaju promene u životu ljudi? Gde počinje promena? Šta nas sprečava u tome da napravimo prvi korak? Kako se ponašamo prema promenama? I na kraju: kakvu ulogu u tome ima dm sa svojim sloganom “Tu sam čovek, tu kupujem”? dm je u centar svog poslovanja oduvek stavljao čoveka sa svojim potrebama, motivisao druge i inicirao promene. Samo onaj ko je spreman da se promeni, može da iskoristi svoj pun potencijal.

 

Svaki čovek je svestran, svaka osoba ima različite talente. Ali potrebno ih je razvijati kako bismo u potpunosti razvili sebe - to je ono što dm želi podstakne kod svakoga od nas. Zato je naša nova reklamna kampanja više od samog oglašavanja: želimo stvoriti impuls promene koji će podstaći lični razvoj.

 

U filmovima pokazujemo kako se ljudi bore sami sa sobom pre nego što se odluče da učine prvi korak ka promeni i izazovu koji ih očekuje. Pokazujemo takođe da je promena uvek i neka vrsta šanse kroz koju skupljamo nova iskustva i razvijamo se. Na taj način želimo pomalo i da ohrabrimo ljude kada je u pitanju prihvatanje promene.

 

 

Aktualna kampanja usmerena je na promenu. Jer samo oni koji imaju hrabrosti da idu novim putevima, mogu otkriti nove perspektive i potpuno iskoristiti sopstveni potencijal. 


 

Nova kampanja sprovodi se u 12 zemalja centralne i istočne Evrope. Pesma TV kampanje zove se „It's a new day“ i peva je Anouk. 

 

Cilj naših videa je da motivišemo i ohrabrimo na promene. Video predstavlja ilustrovane životne okolnosti drugih ljudi, nije isključiv. Svako ima različite životne priče, i sam donosi odluke. Ideja spota nije da ponudi gotovo rešenje, nego da pruži hrabrost svim ljudima koji žele da promene nešto, da razmotre sebe i da to zaista i učine, i da je baš sada pravi trenutak.