Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Održive dm marke – dobre i za novčanik i za životnu sredinu

Kundin greift bei dm zu den dm Marken im Ernährungsregal.

Veliki broj kupaca upravo zbog njih dolazi u dm: zbog dm marki. Ovo mnogi ne znaju: Pored izuzetno dobrog odnosa cene i kvaliteta i ponuđenog vrhunskog kvaliteta, dm marke nas veoma često osvajaju jer su održive.

Održivost je vidljiva

Od 2009. godine dm jednim znakom – listom deteline za održivost – pokazuje šta na njegovom proizvodu ili pakovanju predstavlja ekološki primer.

Kratak transport

90 % proizvoda dm marke potiče iz srednje Evrope, a najveći broj iz Nemačke ili Švajcarske. Tako dm stvara radna mesta, skraćuje transport i kao posledicu toga, smanjuje emisiju CO2. 

Ne testira se na životinjama

Za proizvode dm marke ne vrše se ispitivanja na životinjama.

Smanjujemo mikroplastiku i tečne sintetičke polimere u našim dm proizvodima

Već više od deset godina u dm-u preduzimamo konkretne mere kako bismo izbegli ili smanjili upotrebu mikroplastike i tečnih sintetičkih polimera u našim dm marka proizvodima. Još 2014. godine uklonili smo plastične mikročestice iz svih proizvoda za negu tela i zuba koji se ispiraju ili uklanjaju vodom. Paralelno s tim, od tada radimo na unapređenju naših formulacija koje sadrže sintetičke polimere. Pri razvoju formulacija idemo dalje od zakonskih propisa Evropske unije.

Ekološko pakovanje

Pri izboru pakovanja na prvom mestu su zaštita proizvoda od oštećenja, kvarenja ili zaraze klicama.