Povraćaj i zamena proizvoda
Mnoge odgovore na pitanja o povraćaju i zameni proizvoda možete da pronađete u našem odeljku sa često postavljanim pitanjima FAQ:
Imate problem s porudžbinom? Pomoći ćemo vam!
Reklamaciju proizvoda možete jednostavno da obavite na aplikaciji Moj dm i u dm online shopu.
Korisnici koji su registrovani na aplikaciji Moj dm:
Objasnićemo vam korak po korak kako možete da obavite reklamaciju i povraćaj poručenih proizvoda:
Korisnici koji nisu registrovani na aplikaciji Moj dm:
Ako ste napravili porudžbinu bez registracije na aplikaciji Moj dm, molimo vas da nam napišete na koje tačno proizvode mislite i navedite broj svoje porudžbine direktno u Obrascu za kontakt.
Povraćaj proizvoda
Proizvode koje ne želite da zadržite možete, naravno, da vratite besplatno. Kako biste obezbedili da se vraćanje proizvoda i povraćaj novca brzo obrade, molimo vas da sledite korake u nastavku:
Povraćaj poručenih proizvoda možete da obavite u roku od 14 dana od datuma kupovine.
Da li imate dodatnih pitanja o procesu povraćaja?
U rubrici Često postavljana pitanja pronaći ćete korisne informacije. Naša dm Služba za korisnike takođe je tu za vas svakog radnog dana od 8.00 do 16.00 sati i možete da nam se obratite na Obrascu za kontakt.