Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Povraćaj i zamena proizvoda

Mnoge odgovore na pitanja o povraćaju i zameni proizvoda možete da pronađete u našem odeljku sa često postavljanim pitanjima FAQ

Imate problem s porudžbinom? Pomoći ćemo vam!

Reklamaciju proizvoda možete jednostavno da obavite na aplikaciji Moj dm i u dm online shopu.

Korisnici koji su registrovani na aplikaciji Moj dm:

Objasnićemo vam korak po korak kako možete da obavite reklamaciju i povraćaj poručenih proizvoda:

  1. Povrat proizvoda korak 1

    Označite porudžbinu u svojoj aplikaciji Moj dm i kliknite na taster reklamacija proizvoda.

    Korak 1

  2. Povrat proizvoda - korak 2

    Odaberite proizvode i količinu, a potom navedite razlog za reklamaciju

    Korak 2

  3. Povrat proizvoda korak 3

    Odaberite željeno rešenje: povraćaj novca ili zamenska dostava umesto proizvoda za koji ste priložili reklamaciju.

    Korak 3

  4. Povrat proizvoda korak 4

    Gotovo! Zahtev za reklamaciju uspešno je predat i mi ga obrađujemo.

    Korak 4

Kraj liste

Korisnici koji nisu registrovani na aplikaciji Moj dm:

Ako ste napravili porudžbinu bez registracije na aplikaciji Moj dm, molimo vas da nam napišete na koje tačno proizvode mislite i navedite broj svoje porudžbine direktno u Obrascu za kontakt.

Povraćaj proizvoda

Proizvode koje ne želite da zadržite možete, naravno, da vratite besplatno. Kako biste obezbedili da se vraćanje proizvoda i povraćaj novca brzo obrade, molimo vas da sledite korake u nastavku:

  1. Povrat proizvoda korak 1

    Prijavite sa na aplikaciji Moj dm koja se nalazi na našoj početnoj strani dm.rs Obrazac za povraćaj možete da pronađete u PDF-u u odeljku Moje porudžbine. Koristite Obrazac za povraćaj koji je povezan s porudžbinom koju želite da vratite. Neregistrovani korisnici mogu da kontaktiraju sa dm službom za korisnike kako bi dogovorili povraćaj preko Službe za dostavu i zatražili Obrazac za povraćaj koji je potrebno da priložite uz proizvod koji vraćate

    Korak 1

  2. Povrat proizvoda korak 2

    Na Obrascu za povraćaj navedite svoje podatke, broj prudžbine i razlog za povraćaj porudžbine o kojoj je reč.

    Korak 2

  3. Povrat proizvoda korak 3

    Ispunite Obrazac za povraćaj proizvoda.

    Korak 3

  4. Povrat proizvoda - korak 4

    Spakujte proizvod za povraćaj zajedno s Obrascem za povraćaj i dobro zatvorite kutiju u kojoj šaljete proizvod.

    Korak 4

  5. Povrat proizvoda korak 5

    Kontaktirajte s dm Službom za korisnike kako biste dogovorili besplatan povraćaj preko Službe za dostavu.

    Korak 5

  6. Povrat proizvoda - korak 6

    U dogovoreno vreme i na navedenom mestu predajte kuriru pripremljeni paket za povraćaj. Pažljivo čuvajte potvrdu koju ćete dobiti jer je to vaš dokaz da ste vratili robu, za slučaj da se paket izgubi na putu do nas.

    Korak 6

Kraj liste

Povraćaj poručenih proizvoda možete da obavite u roku od 14 dana od datuma kupovine.

Da li imate dodatnih pitanja o procesu povraćaja?

U rubrici Često postavljana pitanja pronaći ćete korisne informacije. Naša dm Služba za korisnike takođe je tu za vas svakog radnog dana od 8.00 do 16.00 sati i možete da nam se obratite na Obrascu za kontakt.