Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

20 godina verna podrška svojim kupcima i zajednici!

29.januara, 2004. godine otvorena je prva dm drogerija u Srbiji na Terazijama. U tekućoj 2024. obeležavamo 20 godina postojanja dm-a sa ukupno 129 prodavnica u čak 35 gradova u Srbiji.   
Kao najveći drogerijski lanac u Evropi dm se vodi korporativnom filozofijom „Tu sam čovek, tu kupujem“ koja u središte pažnje stavlja čoveka, bilo da je on kupac, zaposleni ili poslovni partner.

Prva dm drogerija u Srbiji otvorena je 29. januara 2004. godine na Terazijama. U 2024. obeležavamo 20 godina postojanja dm-a, s ukupno 129 prodavnica u čak 35 gradova u Srbiji. Kao najveći drogerijski lanac u Evropi, dm se rukovodi korporativnom filozofijom „Tu sam čovek, tu kupujem“, koja u središte pažnje stavlja čoveka, bilo da je on kupac, zaposleni ili poslovni partner.

U prethodnih dvadeset godina, dm je pre svega bio trendseter na tržištu s proizvodima svojih robnih marki, koji su vrlo lako našli put do srca kupaca, kao i ekskluzivni brendovi. Takođe, uzvraćajući ljubav društvu i zajednici u kojoj posluje, dm je godinama vodio računa o socijalno ugroženim kategorijama, napuštenim životinjama, kao i sredini u kojoj posluje kroz ekološke poduhvate – od izbacivanja plastičnih kesa iz upotrebe, sakupljanja plastičnih čepova i istrošenih baterija u prodavnicama, pa sve do širom zemlje poznatog projekta „Zasadi drvo“. Babybonus program je jedan od prvih loyalti programa za bebe, kao podrška roditeljima u Srbiji. U ovaj program se godišnje učlani preko 65% novorođenih beba.

Uvođenje dugoročno povoljnih cena u konceptu „UVEK POVOLJNO“ pionirski je poduhvat kompanije koji ima za cilj da kupcima donese dobrobit u vidu uštede novca i vremena na dugoročnom planu. Broj proizvoda po cenama „UVEK POVOLJNO“  kontinuirano se povećava, a cene garantovano ostaju iste minimum četiri meseca, što za kupce znači značajan vid stabilnosti u okruženju sveprisutnog rasta cena na tržištu.

Drogerije dm su godinama omiljena stanica kupcima kada žele da pronađu kvalitetne proizvode iz raznih segmenata – od lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, lične higijene, asortimana za negu i ishranu beba, sve do proizvoda za održavanje domaćinstva. Takođe, dm drogerije su mesto gde kupci pre svega uživaju u prijatnoj i opuštenoj atmosferi prilikom kupovine. Prateći potrebe kupaca i sve brži razvoj digitalizacije, kupovina proizvoda iz dm-a već više od godinu dana moguća je i u dm online prodavnici, kao i preko mobilne aplikacije „Moj dm“, što je dodatno olakšalo nabavku kabastijih proizvoda ili veće kupovine. Na ovaj način dm je stigao i do kupaca u čijim gradovima se još ne nalaze dm drogerije.

Besplatan WiFi i ukrasno pakovanje poklona samo su još neke od pogodnosti koje je dm kompanija omogućila svojim kupcima za dve decenije koliko posluje na tržištu Srbije.

Kao što smo već pomenuli,  imajući u vidu konstantno ulaganje u zajednicu, kao i visok nivo društveno odgovornog poslovanja, dm drogerije godinama nose titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata i donatora u našoj zemlji. Zato u godini jubileja organizujemo konkurs „Zajedno jedni za druge!“ s ciljem da podržimo projekte koji doprinose promovisanju, razvoju i unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena svih starosnih grupa.

Kako bi život učinio lepšim i kvalitetnijim, dm u jubilarnoj godini priprema razne aktivnosti i iznenađenja za svoje kupce i pratioce.

logo brenda