Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

dm proglašen za najpoželjnijeg poslodavca u Srbiji

dm

Kompanija dm drogerie markt Srbija osvojila je dva prestižna priznanja u okviru istraživanja Top 100 Employer Brands Srbija 2025/2026, koje već petu godinu zaredom sprovodi The Employer Branding Agency. Prvo mesto na listi Top 100 najboljih brendova poslodavaca u Srbiji, kao i prvo mesto u kategoriji Kozmetika i nega, zauzeo je dm, čime je potvrđena izuzetna reputacija kompanije i njena posvećenost zaposlenima.

Istraživanje je obuhvatilo mišljenje gotovo 5000 ispitanika iz cele Srbije i predstavlja jedan od najrelevantnijih uvida u percepciju poslodavaca na domaćem tržištu rada. Ova priznanja potvrđuju da je dm prepoznat kao kompanija koja neguje poverenje, razvoj i međusobno poštovanje, ali i kao radno okruženje u kojem se zaposleni osećaju podržano, motivisano i nadahnuto. 

„Ovo priznanje za nas ima poseban značaj, jer dolazi od ljudi koji svakodnevno prepoznaju naš način rada – u prodavnici, kroz odnos sa kupcima, ali i to kako brinemo jedni o drugima u kompaniji. U dm-u verujemo da je uspeh moguć samo ako rastemo zajedno, ako učimo jedni od drugih i ako se međusobno podržavamo. Ponosni smo što je i šira javnost prepoznala našu posvećenost i nastavićemo da gradimo zajednicu u kojoj se svako oseća podržano i cenjeno“, izjavila je ovom prilikom Maja Petrović Kolaković, rukovodilac Ljudskih resursa dm Srbija i Severna Makedonija.

Pod sloganom Posao nadahnut životom, dm kontinuirano gradi radno okruženje u kojem je čovek u centru poslovanja. Svaki zaposleni ima priliku da kreira sopstveni put ličnog i profesionalnog razvoja zahvaljujući brojnim edukacijama, programima školovanja i mogućnostima za napredovanje i međunarodnu saradnju u okviru dm grupacije. 

Posebna pažnja posvećuje se zdravlju, ravnoteži i dobrobiti zaposlenih. Kompanija pruža podršku i brojne resurse koji doprinose kvalitetu života i zadovoljstvu na poslu od brige o porodici, do finansijskih i razvojnih pogodnosti za sve zaposlene. Zaposleni u dm-u svake godine primaju regres i božićnu isplatu, što im, u suštini, donosi trinaestu i četrnaestu platu.  Pored toga, ostvaruju i pravo na uvećanje broja slobodnih dana u skladu sa godinama starosti, od najmanje 22 do čak 30 dana godišnjeg odmora. 

Kultura otvorene komunikacije jedan je od najprepoznatljivijih aspekata dm poslovanja. Kompanija neguje kulturu u kojoj se svako mišljenje uvažava i podstiče, bez obzira na poziciju. Zaposleni imaju priliku da predlažu, učestvuju u razvoju kompanije i doprinose mu, čime se stvara okruženje zasnovano na poverenju, saradnji i međusobnom poštovanju.

Osvajanjem dva priznanja u okviru istraživanja Top 100 Employer Brands Srbija 2025/2026, dm dodatno učvršćuje svoju poziciju lidera među poslodavcima u Srbiji, potvrđujući da ulaganje u ljude i negovanje kulture koja inspiriše predstavlja najbolju investiciju u budućnost.

Svi koji žele da budu deo okruženja koje podržava rast, razmenu i zajedništvo mogu da saznaju više o prilikama za razvoj karijere u dm-u na dm-jobs.rs.

Kontakt za medije:

dm drogerie markt:
Svetlana Jovanović Mitić
Rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija
Tel.: +381 11 2062-900 
*Mail: press@dm.rs

*Ova imejl adresa namenjena je samo za upite od strane medija i novinara. Ostali upiti neće biti obrađeni te Vas molimo da ih šaljete na info@dm.rs. Hvala Vam na razumevanju!

New Moment
Ana Đorović
PR Account Manager
Tel.: +381 69 333 84 54 
*Mail: ana.djorovic@newmoment.com

*Ova imejl adresa namenjena je samo za upite od strane medija i novinara. Ostali upiti neće biti obrađeni te Vas molimo da ih šaljete na info@dm.rs. Hvala Vam na razumevanju!