Pusti brkove. Obavi pregled. Motiviši druge.

Poznati srpski glumac Nebojša Dugalić postao je zaštitno lice društveno odgovorne kampanje kompanije dm, koja ima za cilj povećanje svesti o značaju prevencije raka prostate i testisa. Na Instagram stranici BrkAti će se tim povodom u narednom period naći brojne zanimljive informacije o ovoj temi.
Kompanija dm u narednom periodu planira i donacije i zalaže se da i u budućnosti skreće pažnju na bitne teme poput ove.
Svetlana Jovanović Mitić, menadžerka marketinga kompanije dm povodom kampanje izjavila je: "Kompanija dm teži da kroz različite kampanje i komunikacije kontinuirano promoviše zdravije životne navike. Briga o čoveku je suština naše korporativne filozofije, ona je utkana u sve naše aktivnosti, a briga o zdravlju je ono što je za nas, posebno u ovim teškim vremenima, od izuzetne važnosti. Iako dm važi za omiljeno mesto mnogih dama, svakako je sve veći broj muškaraca koji uživaju u ponudi koju pronalaze u dm drogerijama. Mi ovog meseca posebno želimo da se obratimo njima, da ih podsetimo da se posvete svom zdravlju i redovno obavljaju preglede , jer veoma visok procenat muških bolesti je izlečiv ako se sve otkrije na vreme. Zajedno možemo mnogo više, zato pozivamo sve da nam se priključe u širenju ove plemenite misije."