Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj
SVETSKA NAGRADA ZA NAJVEĆU AKCIJU SADNJE U SRBIJI!

SVETSKA NAGRADA ZA NAJVEĆU AKCIJU SADNJE U SRBIJI!

08.06.2020 - Projekat „Zasadi drvo“ dobio je „honourable mention“ priznanje u takmičenju Global Media Awards, koje organizuje International News Media Association (INMA). Na taj način značaj projekta „Zasadi drvo“ prepoznat je i na svetskom nivou.

Nagrađeni projekat „Zasadi drvo“ pokrenuli su 2019. ADRIA MEDIA GROUP i kompanija dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokretom gorana Srbije i Privrednom komorom Srbije, kao i sa Botaničkom baštom „Jevremovac“. 

Projekat „Zasadi drvo“ priznanje je dobio u grupi globalni i nacionalni brendovi, u okviru kategorije „Best Public Relations or Community Service Campaign“, u velikoj konkurenciji od 824 projekata iz 242 medijske kuće i 44 zemlje.

Četvoromesečna kampanja „Zasadi drvo“ bavila se edukacijom i podizanjem svesti javnosti o značaju šuma, nakon čega je otvaranjem sezone jesenjeg pošumljavanja građanima bila pružena prilika da zasade svoje drvo. Tokom jednodnevne radne akcije koja se održala 18.11.2020, Srbija je samo u jednom danu dobila 51,256 novih stabala koliko ih je zasađeno u prvoj masovnoj akciji u okviru projekta „Zasadi drvo“. To predstavlja najveći projekat sadnje drveća u Srbiji.