Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj
zasadi drvo

Projekat "Zasadi drvo" – sada zvanično i jedna od najboljih društveno odgovornih kampanja u Srbiji 

Beograd, 21. novembar 2023 

 Projekat „Zasadi drvo“ čiji su pokretači kompanije dm drogerie markt i WMG a koji se realizuje u partnerstvu sa brojnim institucionalnim partnerima i građanima, dobio je još jedno značajno priznanje. Na Festivalu društveno odgovorne komunikacije dobio je titulu «Kampanje sa svrhom» kao jedna od najboljih društveno odgovornih kampanja koja je realizovana u Srbiji u proteklih godinu dana. 

 Statuetu „Kampanje sa svrhom“ za projekat „Zasadi drvo“ primila je Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivo poslovanje u kompaniji WMG, a tim povodom je izjavila: „Izuzetno sam ponosna jer je žiri odlučio da ovu prestižnu nagradu zaslužuje projekat Zasadi drvo.  Svako priznanje novi je podsticaj da nastavimo našu misiju podizanja svesti o zelenim temama i odgovornosti svakog pojedinca, kao i da nastavimo da sadimo nove šume za buduće generacije. Projekat Zasadi drvo je ušao u 5. godinu i iza nas su stvarno impresivni rezultati. Ovu nagradu sam primila u ime svih nas koji smo deo Zasadi drvo porodice – naše kompanije WMG, kompanije dm drogerie markt, svih institucionalnih partnera i građana volontera“, rekla je Irena Petrović. 

 Početak pete sezone projekta „Zasadi drvo“ obeležen je 29. septembra 2023. godine. U narednih šest meseci planirana je sadnja novih 200.000 sadnica i ozelenjavanje osam gradskih lokacija širom Srbije, a zahvaljujući vanredno rodnoj godini, u ovom ciklusu fokus je i na sakupljanju semena. Slogan pete sezone glasi ZASADI DRVO – PROMENI SVE(S)T i ilustruje primarni cilj projekta, a to je promena svesti i navika građana. Tokom četiri ciklusa projekta „Zasadi drvo“, zahvaljujući partnerima i volonterima, posađeno je više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije. Paralelno sa akcijama sadnje, realizuju se brojne aktivnosti za promociju ekološke odgovornosti u cilju stvaranja održive budućnosti. Posebna pažnja posvećuje se deci: dve godine zaredom organizovana je sadnja u svih 1.215 osnovnih škola u Srbiji, realizovane su brojne edukativne radionice i konkursi, poklonjena su dva murala – jedan Beogradu, a drugi osnovnoj školi u Čačku. 

 Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adria Media Group (koja je u međuvremenu integrisana u kompaniju WMG) i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine i Instituta za šumarstvo. Od ove sezone partner projekta „Zasadi drvo“ je i JKP „Zelenilo Beograd“.