Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

dm eRačun

Digitalni fiskalni račun

Prilikom kupovine u našim dm prodavnicama, od sada možete da dobijete račun u digitalnom obliku: jednostavno pristupite svojoj Kartici kupca u aplikaciji Moj dm i skenirajte pre ili tokom plaćanja na kasi svoju Karticu kupca na displeju kase. Na vašem korisničkom nalogu u odeljku „Moje kupovine u dm drogeriji“ prikazaće se eRačun.

Preuzmite aplikaciju Moj dm

  1. Korak 1:

    Instalirajte aplikaciju Moj dm na svom mobilnom telefonu i registrujte se preko Moj dm korisničkog naloga ili se prijavite na postojeći korisnički nalog u aplikaciji Moj dm.

  2. Korak 2:

    U dm drogeriji skenirajte tokom plaćanja na kasi svoju Korisničku karticu na displeju kase.

  3. Korak 3:

    Radi boljeg pregleda vaše kupovine, nakon kupovine ćete pored odštampanog računa dobiti i digitalni račun u vašoj aplikaciji Moj dm. Vaše dm eRačune možete da pronađete na svom korisničkom nalogu u rubrici „Moje kupovine u dm prodavnici“.

Kraj liste

Najvažniji odgovori na pitanja o dm eRačunu

Šta je dm eRačun i gde mogu da ga pronađem?

dm eRačun je digitalni račun koji se prikazuje na korisničkom nalogu u odeljku „Moje kupovine u dm drogeriji“. Važno je da se identifikujete na kasi sa aplikacijom Moj dm svaki put kada obavite kupovinu (tako što skenirate svoju Karticu kupca) i da imate najnoviju verziju aplikacije Moj dm. Uz dm eRačun možete da vraćate proizvode i koristite usluge garancije bez papirnog računa. 

Mogu li da vratim proizvode uz dm eRačun?

Naravno, takođe možete u svojoj dm drogeriji da vratite proizvode koje ne želite da zadržite koristeći dm eRačun.

Da li mogu da dobijem eRačun i bez aplikacije Moj dm?

dm eRačun dobijate samo ako na kasi skenirate Karticu kupca iz aplikacije Moj dm. Ovo je jedini način na koji možemo da vam pošaljemo račun i sačuvamo ga na vašem korisničkom nalogu. Tako da je kreiranje dm eRačuna moguće samo ako imate aplikaciju Moj dm.

Da li mogu naknadno da digitalizujem papirni račun?

dm eRačun dobijate ako prilikom kupovine na kasi skenirate svoju digitalnu korisničku karticu. Trenutno nije moguće naknadno kreirati dm eRačun.

Zašto nisam dobio/la eRačun iako sam skenirao/la aplikaciju Moj dm?

Nažalost, trenutno nije moguće da na kasi dobijete samo dm eRačun. Trenutno dobijate i dm eRačun i papirni račun.

Da li mogu da dobijem samo dm eRačun bez dodatnog štampanog računa?

Uverite se da koristite najnoviju verziju aplikacije „Moj dm“. Neophodna je verzija 2.35.0. Ako je potrebno, ažurirajte je. Osim toga, važno je da se skenira sam QR kod, a ne skrinšot (slika ekrana) QR koda.