Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Uslovi korišćenja – Moj dm

Ovo su Uslovi korišćenja za Moj dm pogodnosti (u daljem tekstu „Moj dm“ ili „Moj dm pogodnosti“) kao i za dm korisnički nalog (u daljem tekstu „dm korisnički nalog“ ili „korisnički nalog“) kod dm drogerie markt doo Beograd, Stopićeva 8, 11000 Beograd, imejl: info@dm.rs (u daljem tekstu "dm").  Moj dm pogodnosti uključuju program lojalnosti, druge prodajne podsticaje kao i ostale pogodnosti koje su korisnicima dm korisničkog naloga dostupne na dm online shopu www.dm.rs i na Moj dm aplikaciji.

Naš servis za kupce Vam stoji na raspolaganju.

Moj dm je usmeren na privatne korisnike-kupce u Republici Srbiji, koji imaju otvoren dm korisnički nalog (na dm aplikaciji, dm online shopu www.dm.rs) i koji bi mogli na odgovarajućoj adresi na teritoriji Republike Srbije da preuzmu poručene proizvode. 

Iz razloga čitljivosti i boljeg razumevanja, u nastavku teksta se koristi generički muški rod. Svi termini koji se odnose na osobe podjednako se odnose na sve rodove. 

Prilikom registracije i korišćenja dm korisničkog naloga i korišćenja usluga Moj dm, kao što je aplikacija, treba se pridržavati određenih pravila. Registracijom i korišćenjem dm korisničkog naloga slažete se sa ovim Uslovima korišćenja i saglasni ste da se na vas primenjuju sve Moj dm pogodnosti.

Sažetak: Otvaranjem dm korisničkog naloga slažete se sa ovim Uslovima korišćenja.

Šta je Moj dm? 

Sažetak: Moj dm predstavlja skup pogodnosti za korisnike aplikacije Moj dm, koji pruža sveobuhvatnu i personalizovanu podršku privatnim korisnicima. Da biste iskoristili Moj dm prednosti, potrebno je da imate dm korisnički nalog.

Možete se registrovati za dm korisnički nalog. Vaš dm korisnički nalog je Vaš lični prostor preko kojeg imate pristup personalizovanim uslugama, ponudama i savetima u vezi sa našim proizvodima i temama. Moj dm prati i podržava vaše iskustvo kupovine na dm.rs, u aplikaciji Moj dm i naravno u našim dm prodavnicama.

Šta nudi Moj dm?

Sažetak: Moj dm pruža sveobuhvatno i personalizovano iskustvo kupovine u dm-u, kao i ekskluzivne pogodnosti poput kupona i drugih usluga poput dm babybonusa, uključujući i aplikaciju Moj dm.

Moj dm program lojalnosti nudi do kraja 2025.godine i poklone odabrane u zavisnosti od vaših prethodnih kupovnih preferencija, kao dodatnu pogodnost kod svake kupovine na dm online shopu ili Moj dm aplikaciji.

Moj dm Vam pruža personalizovane usluge, ponude i sadržaje vezane za vašu kupovinu u dm-u.

Dobijate personalizovane kupone i preporuke proizvoda, kao i ekskluzivne pogodnosti pri vašoj porudžbini. Vašim online porudžbinama možete lako upravljati i uvek videti status porudžbine. Prilikom kupovine u dm prodavnici, možete sačuvati i elektronski fiskalni račun direktno u svom dm korisničkom nalogu. Ukoliko je dostupno, možete putem aplikacije Moj dm sami skenirati svoje kupovine u dm prodavnici i jednostavno platiti na kasi ili samouslužnoj kasi koristeći generisani QR-kod. Bez obzira da li se radi o aplikaciji Moj dm, dm.rs ili dm prodavnicama, želimo da Moj dm bude uz Vas. 

Moj dm Vam omogućava pristup sveobuhvatnom drogerijskom savetovanju, uključujući newslettere s temama koje vas mogu interesovati (ukoliko ste posebno dali saglasnost) i informacije o akcijama u našim dm prodavnicama u vašoj blizini. Takođe, imate pristup odabranim nagradnim igrama, testiranjima proizvoda i drugim akcijama.

Pored toga, Moj dm nudi mogućnost aktiviranja dm babybonusa, preko kojeg roditelji ili osobe odgovorne za dete mogu biti podržane od trenutka trudnoće pa sve do 12. rođendana prijavljenog deteta. dm babybonus pruža posebno vredne savete o vaspitanju, nagradne igre, kupone, poklone i atraktivne testove proizvoda, na primer putem newslettera ili poštanskih pošiljki, aplikacije Moj dm ili vašeg dm korisničkog naloga.

U okviru Moj dm pogodnosti imate mogućnost automatskog dostizanja nivoa (pragova prometa), što vam omogućava da ostvarite ekskluzivne pogodnosti (popuste). 

Vaše pogodnosti:

Možete dobiti jedan ili više dm kupona sa popustima kada dostignete određene nivoe (pragove ostvarenog prometa).  

Dodatno važe opšti uslovi za korišćenje dm kupona. Saznajte više.

Period prikupljanja

  • Trajanje perioda prikupljanja ostvarenog prometa je jedna godina. Počinje svake godine 1. maja i završava se 30. aprila naredne godine, pri čemu prva godina počinje 22. aprila 2025. i završava se 30. aprila 2026. Akumulacija prometa počinje Vašom prvom kupovinom sa dm karticom kupca u jednoj od dm prodavnica, u aplikaciji Moj dm ili na dm.rs nakon zvaničnog pokretanja programa i završava se sa završetkom tekućeg perioda prikupljanja. 

  • Sa završetkom perioda prikupljanja, akumulirani promet automatski se "resetuje" na nulu; sa početkom novog perioda prikupljanja, ostvareni promet se ponovo "resetuju" na nulu. Ako niste iskoristili pogodnosti tokom perioda prikupljanja, odnosno ako niste iskoristili jedan ili više dm kupona sa popustima, nemate pravo na bilo kakvu zamenu ili nadoknadu u vezi sa akumuliranim prometom do tog trenutka. 

Uvek možete stupiti u kontakt sa nama putem Moj dm (tako što ćemo odgovoriti na vaš upit ili u perspektivi kroz chat).

U nastavku Vam predstavljamo detaljne pogodnosti Moj dm programa lojalnosti 

Vaša dm kupovina

Bilo da se radi o dm prodavnicama, dm.rs ili aplikaciji Moj dm: jednostavno pripremite, pratite i pregledajte svoje kupovine putem dm usluga: Moje porudžbine, Moji proizvodi i Moja lista želja, dm kuponi ili dm eRačun.   

Usluge za pripremu i praćenje kupovine

Moje kupovine

U vašem ličnom pregledu možete videti i upravljati online narudžbinama kao i kupovinama u našim dm prodavnicama uz vašu dm korisničku karticu. 

Moji proizvodi

Moji proizvodi prikazuju već kupljene proizvode. Na taj način možete planirati svoju sledeću kupovinu i znati šta bi vam moglo ponovo biti potrebno. 

Moje liste

Proizvode koji vam se dopadaju možete sačuvati na svojim listama. Lista želja vam pomaže pri online kupovini, dok vam lista za kupovinu pomaže pri kupovini u prodavnici. 

dm kuponi

Sa Moj dm-om dobijate personalizovane kupone prilagođene vašem ponašanju pri kupovini, kao i kupone koje dobijate pri dostizanju određenih nivoa (pragova prometa).

Kuponi – uslovi korišćenja

Ovi uslovi se primenjuju na upotrebu dm kupona koji se mogu iskoristiti u okviru Moj dm pogodnosti: 

  • Dobijate kupone u različitim trenucima učešća u Moj dm pogodnostima. 

  • Da biste iskoristili kupone, prvo se prijavite u aplikaciju Moj dm sa svojim dm pristupnim podacima. Zatim, trenutno možete aktivirati željene kupone unutar aplikacije Moj dm klikom na "+ Aktiviraj" u sekciji "Kuponi" (Kupon centar), pre nego što ih iskoristite u aplikaciji Moj dm, na dm.rs ili u dm prodavnicama. Prilikom kupovine u aplikaciji Moj dm ili na dm.rs, jedan ili više aktiviranih kupona će se automatski iskoristiti pri vašoj sledećoj kupovini. Istovremeno iskorišćenje više kupona (kombinacija) je moguće, pod uslovom da je to navedeno u dodatnim uslovima za iskorišćenje, koji se odnose na kupone i koji su prikazani pod odgovarajućim uslovima. Prilikom kupovine u dm prodavnicama, možete iskoristiti jedan ili više kupona koje ste aktivirali putem aplikacije Moj dm, tako što ćete pokazati svoju dm karticu kupca pre završetka procesa plaćanja.

  • Kuponi, kao i personalizovani QR-kod (dostupan u aplikaciji Moj dm), ne smeju se dalje distribuirati ili prodavati.

  • dm zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni ili prema sopstvenom nahođenju potpuno ili delimično obustavi ovu uslugu. dm ima pravo da iz tehničkih ili drugih razloga izvrši korekcije ili izmene kupona, uslova korišćenja kupona i sadržaja kupona. 

  • Kuponi mogu postati neispravni iz različitih razloga: u slučaju završetka Moj dm pogodnosti, isteka roka važenja, već iskorišćenog kupona ili drugih sličnih razloga (kao što su nedostupnost proizvoda, tehnička ograničenja ili zloupotreba naših usluga od strane korisnika). U takvim opravdanim slučajevima, dm nije obavezan da iskoristi kupone, osim ako dm izričito i pismeno ne preuzme garanciju za iskoristivost kupona prema korisniku.

  • Uslovi za iskorišćenje pojedinačnih kupona mogu se razlikovati (kao što su rok važenja, minimalna vrednost kupovine, mogućnost kombinovanja), što je na njima naznačeno. Dodatni uslovi za iskorišćenje koji se odnose na određeni kupon mogu se naći na samom kuponu, i isti se primenjuju uz ove uslove.

  • Vrednost kupona se ne može isplatiti u gotovini. Kombinacija više kupona je moguća ako je dozvoljena od strane dm-a i izričito navedena na odgovarajućem kuponu.

Vaši proizvodi

Vaši proizvodi prikazuje vam proizvode koje ste već kupili. Na taj način možete planirati svoju sledeću kupovinu i znati šta Vam može ponovo biti potrebno.  

Moja lista želja

Na vašoj listi želja možete sačuvati proizvode koje želite da kupite pri sledećoj dm kupovini. 

Vaše porudžbine

U svom ličnom pregledu možete videti i upravljati svojim online porudžbinama.  

dm eRačun

dm eRačun je digitalni fiskalni račun u Vašem dm korisničkom nalogu koji dobijate prilikom online kupovine ili ako pri kupovini u dm drogerijama skenirate QR-kod kartice kupca iz aplikacije Moj dm. On adrži podatke o Vašim kupovinama.

dm eRačun – uslovi korišćenja

  • Kao usluga Vašeg dm korisničkog naloga, prilikom plaćanja u dm prodavnicama uz korišćenje aplikacije Moj dm, možete dobiti i digitalni fiskalni račun (dm eRačun) uz vašu saglasnost. On sadrži podatke o vašoj kupovini kao elektronski fiskalni račun.   

  • Uslov za dm eRačun je aplikacija Moj dm, preko koje se dm eRačun čuva u Vašem dm korisničkom nalogu.

  • Vaš dm eRačun će biti dostupan u vašem Moj dm nalogu odmah nakon vaše kupovine. Imajte na umu da ovaj servis možda neće odmah funkcionisati u slučaju smetnji/tehničkih problema.

  • Molimo vas da dm eRačune čuvate odvojeno od svog Moj dm korisničkog naloga radi sigurnog čuvanja. dm eRačuni neće biti dostupni nakon deset godina od kupovine ili nakon zatvaranja Vašeg dm korisničkog naloga. Više o dm eRačunu možete pogledati ovde.

Inspiracije i akcije

Sa Moj dm dobijate inspirativne savete – na dm.rs, u aplikaciji Moj dm ili po želji putem newslettera ili push obaveštenja, uz vašu prethodnu saglasnost.  

Nagradni konkursi i akcije

Redovno organizujemo nagradne igre i akcije sa atraktivnim pogodnostima i nagradama, uz podršku naših partnerskih brendova.  

dm Newsletter

Kao primalac dm newslettera (ukoliko ste se saglasili da primate newsletter), redovno ćete dobijati preporuke i akcije – direktno prilagođene vama i vašim potrebama.  

Preporuke proizvoda i saveti

U aplikaciji Moj dm i na dm.rs dobijate individualne preporuke proizvoda i aktuelne sadržaje koji odgovaraju vašim preferencijama.  

AI-podržane usluge savetovanja i servisa

Planiramo da u budućnosti proširimo naše usluge savetovanja i servisa za vas putem chat opcije uz pomoć AI tehnologija. U bliskoj budućnosti ćemo takođe omogućiti postavljanje upita putem glasovne komande. 

dm babybonus

dm babybonus je naša pogodnost za roditelje ili osobe odgovorne za dete.

dm babybonus – uslovi korišćenja

Da bismo vam pružili sveobuhvatnu i personalizovanu podršku, kao i stalno poboljšanje usluga Moj dm programa, mi prikupljamo i obrađujemo vaše lične podatke u skladu sa članom 12 stav 1 tačka 2 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. Glasnik RS“ br.87/2018), u daljem tekstu „ZZPL“, u okviru izvršenja ugovora o korišćenju Moj dm programa, uključujući korišćenje tehnologija praćenja, na sledeći način i u svemu u skladu sa našom Politikom privatnosti:

  • Prilikom registracije i drugih (osnovnih) podataka koje ste uneli, kao što su ime, prezime, titula, datum rođenja i imejl adresa, broj telefona, informacije o sredstvu plaćanja, ostali kontaktni ili poreski podaci

  • Dobrovoljno dati podaci (npr. u okviru biranja interesovanja)

  • Podaci o adresi iz vaših online porudžbina, adresa isporuke i/ili plaćanja. 

  • Podaci o vašim kupovinama iz vaših onlineporudžbina (u dm online prodavnici, uključujući podatke o plaćanju i isporuci), kao i u dm prodavnicama (kada koristite aplikaciju Moj dm), navike po pitanju kupovine/pretrage na dm online shopu/dm aplikaciji 

  • Podaci o kreditnoj kartici sačuvani za buduće narudžbine, koji se u dm online prodavnici i aplikaciji Moj dm mogu pretvoriti u šifrovani token.

  • Iskorišćavanje kupona u dm prodavnicama (putem aplikacije Moj dm).

  • Informacije iz vaše aktivacije dm babybonusa, uključujući ime i prezime, pol i datum rođenja deteta/dece, kao i predviđeni datum rođenja u okviru trudnoće.

  • Eventualno sačuvani podaci dm eRačuna.  

  • Podaci u vezi sa saglasnostima, kao što je primanje dm newslettera ili push obaveštenja.  

  • Informacije u vezi sa eventualnom komunikacijom sa nama (na primer, putem naše korisničke podrške).  

  • Podaci kada se krećete i imate interakciju sa dm veb stranicama (kao što su dm.rs, dm-zajedno.rs), dm aplikacijama i marketinškim materijalima: informacije o vašem surfovanju i klikovima, kao što su pregledane stranice, trajanje sesije, aktiviranje kupona.  

  • Učešće u nagradnim igrama i testiranju proizvoda.

  • Od 12. 5. 2025 dm babybonus pogodnosti možete ostvariti isključivo putem aplikacije Moj dm. Sve dm babybonus pogodnosti (kuponi,  pokloni i dr.) ostvaruje samo jedan roditelj/staratelj deteta (prijava pogodnosti za dete je moguća samo preko jednog dm korisničkog naloga). dm zadržava pravo da odbije prijavu na dm babybonus i dodelu pogodnosti u slučaju sumnje na zloupotrebu. Detaljnije informacije o dm babybonus-u možete videti ovde.

Ove interakcije se povezuju sa Vama i povezuju sa gore navedenim podacima kako bismo Vas bolje upoznali i pružili personalizovanu podršku. 

Iz tehničkih razloga nije moguće da kupcima sa registrovanim dm nalogom ponudimo sopstvenu proveru podešavanja za kolačiće. Vaš izbor podešavanja za kolačiće se stoga u trenutku prijave za Vaš dm nalog prilagođava izboru koji je već napravljen u navedenom nalogu. Imate mogućnost da kolačiće koje koristi Moj dm nalog (osim tehničkih kolačića) trajno obrišete. To može da dovede do toga da izvesne funkcije kao npr. Učešće u nagradnoj igri više nisu moguće. Dodatne informacije potražite u našoj Politici privatnosti. 

Ukoliko obrišete Vaš Moj dm nalog, Vaši podaci o ličnosti će bez odlaganja biti anonimizovani.

Svi gore navedeni podaci o ličnosti se obrađuju od strane dm-a u svemu u skladu sa našom Politikom privatnosti (na koju je potrebno da se saglasite prilikom otvaranja Moj dm naloga) a svrha obrade podataka o ličnosti je izvršenje ugovora o korišćenju Moj dm programa.

Sakupljanje prometa

Sakupljanjem prometa možete ostvariti pogodnosti u vidu jednog ili više kupona sa popustima kada dostignete određene nivoe (pragove potrošnje).

Sakupljanje prometa – uslovi korišćenja

Da bismo vam pružili sveobuhvatnu i personalizovanu podršku, kao i stalno poboljšanje usluga Moj dm programa, mi prikupljamo i obrađujemo vaše lične podatke u skladu sa članom 12 stav 1 tačka 2 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. Glasnik RS“ br.87/2018), u daljem tekstu „ZZPL“, u okviru izvršenja ugovora o korišćenju Moj dm programa, uključujući korišćenje tehnologija praćenja, na sledeći način i u svemu u skladu sa našom Politikom privatnosti:

  • Prilikom registracije i drugih (osnovnih) podataka koje ste uneli, kao što su ime, prezime, titula, datum rođenja i imejl adresa, broj telefona, informacije o sredstvu plaćanja, ostali kontaktni ili poreski podaci

  • Dobrovoljno dati podaci (npr. u okviru biranja interesovanja)

  • Podaci o adresi iz vaših online porudžbina, adresa isporuke i/ili plaćanja. 

  • Podaci o vašim kupovinama iz vaših onlineporudžbina (u dm online prodavnici, uključujući podatke o plaćanju i isporuci), kao i u dm prodavnicama (kada koristite aplikaciju Moj dm), navike po pitanju kupovine/pretrage na dm online shopu/dm aplikaciji 

  • Podaci o kreditnoj kartici sačuvani za buduće narudžbine, koji se u dm online prodavnici i aplikaciji Moj dm mogu pretvoriti u šifrovani token.

  • Iskorišćavanje kupona u dm prodavnicama (putem aplikacije Moj dm).

  • Informacije iz vaše aktivacije dm babybonusa, uključujući ime i prezime, pol i datum rođenja deteta/dece, kao i predviđeni datum rođenja u okviru trudnoće.

  • Eventualno sačuvani podaci dm eRačuna.  

  • Podaci u vezi sa saglasnostima, kao što je primanje dm newslettera ili push obaveštenja.  

  • Informacije u vezi sa eventualnom komunikacijom sa nama (na primer, putem naše korisničke podrške).  

  • Podaci kada se krećete i imate interakciju sa dm veb stranicama (kao što su dm.rs, dm-zajedno.rs), dm aplikacijama i marketinškim materijalima: informacije o vašem surfovanju i klikovima, kao što su pregledane stranice, trajanje sesije, aktiviranje kupona.  

  • Učešće u nagradnim igrama i testiranju proizvoda.

  • Od 12. 5. 2025 dm babybonus pogodnosti možete ostvariti isključivo putem aplikacije Moj dm. Sve dm babybonus pogodnosti (kuponi,  pokloni i dr.) ostvaruje samo jedan roditelj/staratelj deteta (prijava pogodnosti za dete je moguća samo preko jednog dm korisničkog naloga). dm zadržava pravo da odbije prijavu na dm babybonus i dodelu pogodnosti u slučaju sumnje na zloupotrebu. Detaljnije informacije o dm babybonus-u možete videti ovde.

Ove interakcije se povezuju sa Vama i povezuju sa gore navedenim podacima kako bismo Vas bolje upoznali i pružili personalizovanu podršku. 

Iz tehničkih razloga nije moguće da kupcima sa registrovanim dm nalogom ponudimo sopstvenu proveru podešavanja za kolačiće. Vaš izbor podešavanja za kolačiće se stoga u trenutku prijave za Vaš dm nalog prilagođava izboru koji je već napravljen u navedenom nalogu. Imate mogućnost da kolačiće koje koristi Moj dm nalog (osim tehničkih kolačića) trajno obrišete. To može da dovede do toga da izvesne funkcije kao npr. Učešće u nagradnoj igri više nisu moguće. Dodatne informacije potražite u našoj Politici privatnosti. 

Ukoliko obrišete Vaš Moj dm nalog, Vaši podaci o ličnosti će bez odlaganja biti anonimizovani.

Svi gore navedeni podaci o ličnosti se obrađuju od strane dm-a u svemu u skladu sa našom Politikom privatnosti (na koju je potrebno da se saglasite prilikom otvaranja Moj dm naloga) a svrha obrade podataka o ličnosti je izvršenje ugovora o korišćenju Moj dm programa.

Koje podatke dm koristi?

Da bismo vam pružili sveobuhvatnu i personalizovanu podršku, kao i stalno poboljšanje usluga Moj dm programa, mi prikupljamo i obrađujemo vaše lične podatke u skladu sa članom 12 stav 1 tačka 2 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. Glasnik RS“ br.87/2018), u daljem tekstu „ZZPL“, u okviru izvršenja ugovora o korišćenju Moj dm programa, uključujući korišćenje tehnologija praćenja, na sledeći način i u svemu u skladu sa našom Politikom privatnosti:

  • Prilikom registracije i drugih (osnovnih) podataka koje ste uneli, kao što su ime, prezime, titula, datum rođenja i imejl adresa, broj telefona, informacije o sredstvu plaćanja, ostali kontaktni ili poreski podaci

  • Dobrovoljno dati podaci (npr. u okviru biranja interesovanja)

  • Podaci o adresi iz vaših online porudžbina, adresa isporuke i/ili plaćanja. 

  • Podaci o vašim kupovinama iz vaših onlineporudžbina (u dm online prodavnici, uključujući podatke o plaćanju i isporuci), kao i u dm prodavnicama (kada koristite aplikaciju Moj dm), navike po pitanju kupovine/pretrage na dm online shopu/dm aplikaciji 

  • Podaci o kreditnoj kartici sačuvani za buduće narudžbine, koji se u dm online prodavnici i aplikaciji Moj dm mogu pretvoriti u šifrovani token.

  • Iskorišćavanje kupona u dm prodavnicama (putem aplikacije Moj dm).

  • Informacije iz vaše aktivacije dm babybonusa, uključujući ime i prezime, pol i datum rođenja deteta/dece, kao i predviđeni datum rođenja u okviru trudnoće.

  • Eventualno sačuvani podaci dm eRačuna.  

  • Podaci u vezi sa saglasnostima, kao što je primanje dm newslettera ili push obaveštenja.  

  • Informacije u vezi sa eventualnom komunikacijom sa nama (na primer, putem naše korisničke podrške).  

  • Podaci kada se krećete i imate interakciju sa dm veb stranicama (kao što su dm.rs, dm-zajedno.rs), dm aplikacijama i marketinškim materijalima: informacije o vašem surfovanju i klikovima, kao što su pregledane stranice, trajanje sesije, aktiviranje kupona.  

  • Učešće u nagradnim igrama i testiranju proizvoda.

  • Od 12. 5. 2025 dm babybonus pogodnosti možete ostvariti isključivo putem aplikacije Moj dm. Sve dm babybonus pogodnosti (kuponi,  pokloni i dr.) ostvaruje samo jedan roditelj/staratelj deteta (prijava pogodnosti za dete je moguća samo preko jednog dm korisničkog naloga). dm zadržava pravo da odbije prijavu na dm babybonus i dodelu pogodnosti u slučaju sumnje na zloupotrebu. Detaljnije informacije o dm babybonus-u možete videti ovde.

Ove interakcije se povezuju sa Vama i povezuju sa gore navedenim podacima kako bismo Vas bolje upoznali i pružili personalizovanu podršku. 

Iz tehničkih razloga nije moguće da kupcima sa registrovanim dm nalogom ponudimo sopstvenu proveru podešavanja za kolačiće. Vaš izbor podešavanja za kolačiće se stoga u trenutku prijave za Vaš dm nalog prilagođava izboru koji je već napravljen u navedenom nalogu. Imate mogućnost da kolačiće koje koristi Moj dm nalog (osim tehničkih kolačića) trajno obrišete. To može da dovede do toga da izvesne funkcije kao npr. Učešće u nagradnoj igri više nisu moguće. Dodatne informacije potražite u našoj Politici privatnosti. 

Ukoliko obrišete Vaš Moj dm nalog, Vaši podaci o ličnosti će bez odlaganja biti anonimizovani.

Svi gore navedeni podaci o ličnosti se obrađuju od strane dm-a u svemu u skladu sa našom Politikom privatnosti (na koju je potrebno da se saglasite prilikom otvaranja Moj dm naloga) a svrha obrade podataka o ličnosti je izvršenje ugovora o korišćenju Moj dm programa.

Pravni aspekti

Prava pojedinca i službenik za zaštitu podataka o ličnosti.  

1. Prava pojedinca

Opšte informacije

Naši posetioci odnosno korisnici Moj dm imaju pravo na informacije o obradi njihovih podataka o ličnosti, pravo na prenos podataka kao i eventualno pravo na brisanje, ispravku, ograničenje obrade i/ili prigovor protiv obrade kao i pravo na žalbu kancelariji Poverenika za zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije kao nadzornom organu, putem sledećih kontakt podataka:

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti   

Bulevar kralja Aleksandra 15, 11120 Beograd Srbija   

Email: office@poverenik.rs    

Telefon: +381 11 3408 900   

Faks: +381 11 3343 379   

2. Službenik za zaštitu podataka o ličnosti

Upit u vezi sa zaštitom podataka ili Vašim podacima o ličnosti možete da uputite našem službeniku za zaštitu podataka o ličnosti putem elektronske pošte na e mail: zastitapodataka@dm.rs ili dm@dpo-gdpr.rs ili poštom na adresu: 

dm drogerie markt d.o.o. 

Tim za zaštitu podataka o ličnosti 

Stopićeva 8 

11000 Novi Beograd 

Za više informacija u vezi sa obradom Vaših podataka o ličnosti pogledajte našu Politiku privatnosti.

Imate takođe mogućnost da nas kontaktirate putem kontaktnog formulara.

Posebne napomene o pravu na prigovor shodno Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti 

U svakom trenutku imate pravo da iz razloga koji proizlaze iz Vaše specifične situacije uložite prigovor protiv obrade Vaših podataka o ličnosti u skladu sa članom 37. ZZPL koji propisuje da je Rukovalac dužan da prekine sa obradom podataka o licu koje je podnelo prigovor. To važi takođe za profilisanje koje se oslanja na ovaj pravni osnov. 

Ukoliko uložite prigovor mi više nećemo obrađivati Vaše lične podatke osim ukoliko možemo da predočimo prinudne razloge za obradu koji pretežu nad Vašim interesima, pravima i slobodama ili obrada služi postavljanju, realizaciji ili odbrani pravnih zahteva. Ukoliko je Vaš prigovor usmeren protiv obrade podataka u reklamne svrhe na osnovu člana 12, stav 1, tačka 1) ZZPL, mi ćemo obradu bez dalje provere odmah obustaviti. To važi takođe za profilisanje koje se obavlja u takvom kontekstu. 

Registracija

Sažetak: Fizička lica starija od 15 godina mogu se registrovati za lični korisnički nalog Moj dm.

  • dm korisnički nalog je kreiran za pojedinačne korisnike, registrovane pod njihovim sopstvenim imenom.  
  • Registracija je moguća od 15 godina starosti.  
  • Svaki korisnik ima pravo na samo jedan Moj dm korisnički nalog.  
  • Korisnik mora tačno popuniti obavezna polja online formulara. Navođenje tuđih imena ili adresa ili korišćenje pseudonima nije dozvoljeno.  
  • Nakon potpunog unosa korisničkih podataka, šalje se imejl sa aktivacionim linkom.  
  • Moj dm korisnički nalog se aktivira tek nakon potvrde aktivacionog linka.  
  • Aktivacioni link je važeći u okviru navedenog roka.  
  • Dobićete jedan podsetnik putem imejla kako biste se podsetili na aktivaciju.  
  • Potvrđivanjem aktivacionog linka aktivira se vaš Moj dm nalog. Korisnik tada može uz unos svojih pristupnih podataka (imejl adresa i lozinka) da koristi Moj dm nalog. 

 Korišćenje dm korisničkog naloga

Sažetak: Unosom pristupnih podataka korisnici mogu koristiti Moj dm korisnički nalog, i moraju ga zaštititi od pristupa trećih lica.

  • Registrovani korisnici ne smeju da dele informacije kao što su korisničko ime i/ili lozinka sa drugim osobama.  
  • Korisnik je obavezan da čuva podatke potrebne za korišćenje od strane trećih lica i zaštititi ih od neovlašćenog pristupa. Ako korisnik sazna za zloupotrebu svojih podataka za prijavu, dužan je odmah obavestiti dm kako bi se preduzele odgovarajuće mere.  
  • Korisnik je odgovoran za zloupotrebu svojih podataka za prijavu, kao i za omogućavanje zloupotrebe svojih podataka za prijavu. Ovo se posebno odnosi na neovlašćeno deljenje i neodgovarajuće čuvanje podataka za prijavu koji omogućavaju zloupotrebu.  
  • Korisnik garantuje da neće koristiti softver ili programiranje koje menja ili narušava funkcionalnost ili dostupnost Moj dm-a ili usluga (posebno dm aplikacija) (kao što su pokušaji hakovanja, brute force napadi, upotreba ili slanje špijunskog softvera, virusa i crva).  
  • Ako dm pruža obaveštenja ili uputstva korisniku u vezi sa korišćenjem funkcija Moj dm ili usluga, korisnik je dužan da ih poštuje.  
  • dm besplatno pruža usluge Moj dm-a korisnicima na neodređeno vreme, ali zadržava pravo da u svakom trenutku isključi pojedine korisnike bez navođenja razloga u skladu sa ovde iznetim uslovima, a posebno u slučaju osnovane sumnje na zloupotrebu ili slično, ili da prestane da pruža Moj dm u celini ili pojedine usluge ili ih izmeni.

Korišćenje aplikacija/softvera

Sažetak: dm aplikacije mogu se koristiti samo sa dm korisničkim nalogom i moraju se koristiti uz poštovanje određenih uslova (npr. instalacija ažuriranja).

  • Za korišćenje dm aplikacija potrebni su vam pristupni podaci koje ste postavili za Moj dm nalog.  
  • Ovi pristupni podaci omogućavaju vam pristup i punu funkcionalnost dm aplikacija. dm aplikacije mogu se preuzeti putem Apple App Store-a ili Google Play Store-a. Prilikom preuzimanja, slažete se sa našim Uslovima korišćenja i Politikom privatnosti.  
  • Softver i sadržaj prikazan u dm aplikacijama su zaštićeni autorskim pravima.  
  • Imate pravo da koristite softver na odgovarajući način za pružanje usluga u okviru dm aplikacija u skladu sa njegovom namenom i za svoje potrebe. dm vam daje jednostavno, neograničeno i neotuđivo pravo korišćenja softvera u meri u kojoj je to potrebno za korišćenje. Pravo korišćenja vremenski je ograničeno na trajanje ugovora o korišćenju Moj dm korisničkog naloga.  
  • Obavezujete se da instalirate preporučena ažuriranja softvera koje preporučuje dm, osim ako ta ažuriranja ne izvrše bitne promene u sadržaju dm aplikacija. O novim ažuriranjima bićete obavešteni čim uspostavite vezu dm aplikacija sa internetom.  

Odgovornost

Sažetak: dm ne garantuje neprekidnu dostupnost svojih digitalnih usluga i odgovornost se primenjuje prema dole navedenim ograničenjima.

  • dm ne garantuje neprekidnu dostupnost veb stranice dm.rs i usluga (posebno dm aplikacija).  
  • Sadržaj veb stranice i usluga je napravljen sa najvećom pažnjom.dm ne preuzima odgovornost za aktuelnost, tačnost, potpunost i kvalitet ponuđenih informacija.  
  • Sva odgovornost u vezi sa korišćenjem Moj dm-a i usluga je isključena, isto važi i za štetu koja proizlazi iz greške u softveru (dm aplikacije), kao i za stvarno štetu, indirektnu štetu i izgubljenu dobit.  
  • Gorenavedeno isključenje odgovornosti ne važi u slučaju kada šteta proizilazi iz namernog ili kršenja obaveza grubom nepažnjom od strane dm-a, njegovih zakonskih zastupnika ili posrednika. Takođe, isključenje odgovornosti ne važi u slučaju povrede života, tela i zdravlja, nedostatka nakon preuzimanja garancije za kvalitet proizvoda i kod namernog prikrivanja nedostataka. Odgovornost prema Zakonu o zaštiti potrošača takođe ostaje nepromenjena.  
  • Za namerno/grubom nepažnjomkršenje bitnih obaveza, dm je odgovoran samo za predvidivu, tipičnu štetu. Bitne obaveze su obaveze čije kršenje ugrožava postizanje cilja ugovora ili čije ispunjenje omogućava pravilno izvršenje ugovora na koje se redovno oslanjate.  
  • Pri direktnom ili indirektnom upućivanju na tuđe veb stranice ("linkovi", "hiperlinkovi" ili drugi oblici povezivanja), dm se distancira od sadržaja tih tuđih veb stranica. dm ne snosi odgovornost za te veb stranice, kao ni za tuđi sadržaj. Odgovornost leži isključivo na pružaocu tih veb stranica ili na osobama odgovornim za tuđi sadržaj.

Promene u dm korisničkom nalogu, uslugama i Uslovima korišćenja

Sažetak: Periodično ažuriramo ove uslove korišćenja, obaveštavamo vas unapred putem imejla kako biste mogli da prigovorite.

  • dm može u bilo koje vreme (jednostrano) da menja funkcije Moj dm-a, dm usluga (posebno dm aplikacija) i uslove korišćenja kako bi se uzeli u obzir zakonske izmene, naknadno nastala neravnoteža između usluga i naknade ili praznine u regulativi, kao i tehnički zahtevi.  
  • dm može u bilo koje vreme ponuditi nove ili izmenjene funkcije/usluge, prilagodi ih, obustaviti ih ili ih završiti. dm takođe može generalno ukinuti dm korisnički nalog u skladu sa ovim Uslovima korišćenja.  
  • Novi Uslovi korišćenja će biti dostavljeni korisniku putem imejla. Novi Uslovi korišćenja se smatraju prihvaćenim, osim ako korisnik u roku od tri (3) nedelje od primanja novih Uslova korišćenja ne izrazi suprotno mišljenje (prigovori primeni izmenjenih Uslova korišćenja) u pisanoj formi (pismeno ili putem imejla) dm-u.  
  • Suprotno mišljenje može se izraziti brisanjem sopstvenog dm korisničkog naloga ili prigovorom našem timu za zaštitu podataka (poštom na adresu: dm drogerie markt doo, Tim za zaštitu podataka o ličnosti, Stopićeva 8, 11000 Novi Beograd ili putem elektronske pošte na imejl: zastitapodataka@dm.rs ili info@dm.rs)  
  • U slučaju prigovora, ugovor o korišćenju dm korisničkog naloga korisnika će biti okončan dve nedelje nakon isteka roka za prigovor. Time se automatski završava i učešće u dodatnim dm uslugama i ukida se dm korisnički nalog takvom korisniku.

Prekid korišćenja

Sažetak: Korisnik može u bilo koje vreme samostalno ugasiti dm korisnički nalog. dm može prekinuti korišćenje dm korisničkog naloga i isti ugasiti ako postoji prekršaj ovih Uslova korišćenja, zloupotreba Uslova korišćenja ili osnovana sumnja.

  • dm može potpuno ugasiti dm korisnički nalog korisnika i raskinuti ugovor o korišćenju dm korisničkog naloga ili prekinuti učešće korisnika u određenoj usluzi ako korisnik krši ove Uslove korišćenja, postoji zloupotreba dm korisničkog naloga ili postoje drugi opravdani razlozi, kao što je osnovana sumnja sa strane dm-a (na primer, osnovana sumnja da postoji manipulacija (višestruke prijave) dm zadržava pravo da ukine dm korisničke naloge korisnika u slučaju bilo kojih zloupotreba kupovine (npr. odbijanje više od tri puta da se primi isporuka porudžbine), kao i u slučaju bilo kakvog ponašanja korisnika koje dm, prema svojoj diskrecionoj oceni smatra neprihvatljivim, kao i u slučaju kršenja bilo koje odredbe ovih Uslova korišćenja ili neprikladnog ponašanja korisnika..  

  • dm zadržava pravo promene, ograničenja ili prestanka pružanja bilo koje usluge dostupne na dm korisničkom nalogu, u svako doba bez obaveze prethodne najave, u potpunosti ili delimično, ili može u potpunosti ograničiti pristup usluzi kao i pružanje određenih usluga (npr i prodaju poručene količine nekog proizvoda ili uopšte pojedinog proizvoda) onim korisnicima koji krše odredbe ovih Uslova korišćenja.  

  • Ako je dm ugasio dm korisnički nalog korisnika i/ili učešće u jednoj ili više usluga, korisnik se ne sme ponovno prijaviti bez izričite saglasnosti dm-a.  

  • Gašenje dm korisničkog naloga i/ili prekid jedne ili više usluga, ako je to posebno moguće, od strane korisnika je uvek moguć.  

  • Gašenje dm korisničkog naloga ima za posledicu nemogućnost daljeg korišćenja dodatnih usluga, kao i Moj dm pogodnosti. To uključuje i nemogućnost korišćenja dm aplikacija i istek Vaših kupona.

Pitanja i odgovori

Skupili smo vam na jednom mesto sva pitanja u vezi sa Moj dm-om.