Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

dm Srbija i Severna Makedonija

kompanija

O kompaniji dm

Kompanija dm drogerie markt je najveći drogerijski lanac u Evropi, koji na tržištu Srbije posluje od 2004. godine. Lanac dm danas je prisutan u 37 gradova u Srbiji sa 131 prodajnih objekata i preko 2.000 zaposlenih.. Osim što važi za jedno od omiljenih mesta kupovine, dm je prepoznat u našoj zajednici po društveno odgovornim aktivnostima, ekološkim principima koji prate sve segmente poslovanja, kao i tituli jednog od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji.

Još od davne 1973. godine, kada je osnovana, kompanija dm drogerie markt vodi se korporativnom filozofijom „Tu sam čovek, tu kupujem“ koja u središte pažnje stavlja čoveka, bio on kupac, zaposleni ili poslovni partner.

Brendovi kojima se veruje i dugoročno povoljne cene

„Sve na jednom mestu“ dugogodišnji je koncept dm drogerija koje su kupcima omiljena stanica kada žele da pronađu proizvode iz segmenata lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, lične higijene, asortimana za negu i ishranu beba, sve do proizvoda za održavanje domaćinstva. Osim toga, dm je jedan od najvećih ponuđača privatne robne marke na tržištu Srbije. Dobro poznati dm brendovi – Balea, babylove, dmBio, Denkmit, alverde, Profissimo, Jessa i drugi, garantuju identičan kvalitet u svih 14 zemalja u kojima kompanija posluje.

Drogerijski lanac dm načinio je pionirski poduhvat u maloprodajnoj industriji uvođenjem dugoročno povoljnih cena kroz koncept „UVEK POVOLJNO“. Ovaj vid kupovine dm je uveo s ciljem da kupcima donese benefite u vidu uštede novca i vremena na dugoročnom planu. Broj proizvoda po UVEK POVOLJNO cenama kontinuirano će se uvećavati, a njihove cene će garantovano ostati iste minimum četiri meseca, što za kupce odražava značajan vid stabilnosti usled sveprisutnog rasta cena na tržištu.

Još bliži kupcima zahvaljujući online prodavnici i aplikaciji „Moj dm“

Kupovina proizvoda iz dm-a moguća je i putem online platforme, zahvaljujući kojima je svet dm drogerija postao dostupan građanima na teritoriji cele Srbije. Kupovina proizvoda moguća je putem dm online prodavnice, kao i mobilne aplikacije „Moj dm“. Ova mobilna verzija online prodavnice omogućava jednostavan pregled širokog asortimana i naručivanje omiljenih proizvoda s bilo kog mesta, u bilo koje vreme i uz samo nekoliko klikova na ekranu pametnog telefona.

Osim toga, brza isporuka proizvoda iz dm-a za najviše 60 minuta dostupna je na platformi Glovo u 20 gradova širom zemlje, s ponudom koja obuhvata oko 2.000 proizvoda.

Doprinos društvu - prepoznatljiva vodilja dm-a

Drogerijski lanac dm godinama nosi titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata i donatora u našoj zemlji, imajući u vidu konstantno ulaganje u zajednicu, kao i visok nivo društveno odgovornog poslovanja s akcentom na ekologiji. Brojne humane aktivnosti, podrška različitim organizacijama i društvenim grupama, kao i uspešne ekološke akcije obeležavaju skoro dve decenije poslovanja kompanije dm.

Kroz različite vidove donacija i poznatih projekata i kampanja, kao što su Zasadi drvo, Movember, Giving Friday, Humanitarni sat u novootvorenim i renoviranim drogerijama, dm teži da motiviše zajednicu, ali i ostale kompanije i pojedince da postanu pozitivan primer kakav i sami žele da vide. S ciljem da pruži podršku posebno osetljivim kategorijama stanovništva, lanac dm se dugi niz godina zalaže za zdravlje, osnaživanje i integritet žene, kroz brojne donacije sigurnim kućama, ili, pak, sada već tradicionalnom dm Ženskom trkom u organizaciji Beogradskog maratona.

Zeleni principi u svakom segmentu poslovanja

Posvećenost dm-a održivom razvoju, najviše se ogleda u ekološkoj osvešćenosti kompanije koja je uveliko postala deo njenog identiteta.

Svakodnevno vođena principima odgovornog postupanja prema prirodi i ograničenim prirodnim resursima, kompanija dm je postavila niz kriterijumima održivosti unutar ciklusa proizvodnje, pakovanja i transporta, kao što su: biorazgradiva ambalaža, prirodna kozmetika, proizvodi privatne robne marke koji ne sadrže mikroplastiku, delovi asortimana od recikliranog materijala i produkti za višekratnu upotrebu, kojima se sprečava dodatno zagađivanje prirode i brojne druge ekološke alternative različitih konvencionalnih proizvoda.

dm takođe obeležava zelenim etiketama brojne robne marke iz održivog razvoja, kako bi naglasila njihovu dodatnu ekološku vrednost i tako pomogla kupcima da ih lakše uoče na mestu kupovine.

Kada je u pitanju transport, više od 90 odsto privatnih robnih marki kompanije dolazi iz centralne Evrope, što smanjuje puteve transporta i umanjuje emisiju CO2.

Pored toga, dm je među prvima u potpunosti povukao plastične kese iz prodaje u oktobru 2019, a još u junu 2012. godine kupcima ponudio pamučnu trajnu torbu čijom kupovinom dobijaju doživotnu garanciju na istu.

Iz ekološke orijentacije dm-a proizilaze i brojne inicijative u oblasti očuvanja i zaštite životne sredine. Među njima se izdvaja „Zasadi drvo“, najveći projekat pošumljavanja ikada sproveden na našim prostorima, zahvaljujući kojem je Srbija postala bogatija za skoro 500.000 sadnica. Kompanija dm i Adria Media Group su pokrenule ovu inicijativu još 2019. godine, zajedno sa institucionalnim partnerima, i već u prvim mesecima dobile epitet pionira pošumljavanja na našim prostorima.

Veličanstveni dm makeup awards

Kao trendseter u svetu nege i lepote, dm je pokrenuo jedinstveni format na našem tržištu – makeup takmičenje kroz koje pruža podršku talentovanim i neafirmisanim šminkerima da predstave svoj talenat najširoj javnosti. Spektakularno finale ovog glamuroznog „beauty“ projekta u oktobru 2022. iste večeri zabeležilo je skoro 30.000 pregleda, što ga čini jednim od najgledanijih online događaja u industriji lepote.

Najpoželjniji poslodavac

Kompanija dm se već nekoliko godina nalazi među „20 najpoželjnijih VRH poslodavaca u Srbiji“, u okviru najvećeg domaćeg istraživanja tog tipa koje sprovodi specijalizovani portal Poslovi Infostud. Ovo priznanje dodatno učvršćuje poziciju drogerijskog lanca dm kao jedne od najtraženijih kompanija za rad. Konkurentne zarade, dve dodatne plate tokom godine, zatim, koncept rada od kuće „smart working“, razni kursevi, obuke i seminari, kao i besplatni sistematski pregledi – samo su neki od brojnih podsticaja koje dm obezbeđuje zaposlenima.

dm Severna Makedonija

U maju 2012 otvorene su prve filijale u Skoplju, glavnom gradu Severne Makedonije. Danas u Severnoj Makedoniji ima 20 filijala sa preko 150 zaposlenih.

Srbija

dm drogerie markt d.o.o.
Stopićeva ulica 8
11000 Beograd
Telefon: +381-1-2062-900
E-Mail: info@dm.rs
Web: www.dm.rs

Severna Makedonija

Dame Gruev 7, 1000 Skopje
Telefon: +389-2-3222-733
E-Mail: info@dm.mk
Web: www.dm.mk

Na slici s leva na desno:

Branko Basar, Rukovodilac Ekspanzije, Prokurista dm Srbija, dm Severna Makedonija

Alexandra Olivera Korichi, Direktor dm Srbija, dm Severna Makedonija

Vesna Stojanović, Direktor dm Srbija, dm Severna Makedonija